Aangekomen!

28 september 2016 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eindelijk, na een vlucht die een week leek te duren, zijn we aangekomen in Los Angeles! Rond een uurtje of 20:00 lokale tijd kwamen we aan, en zijn we een taxi gaan zoeken. 60 dollar later lagen we dan eindelijk in een bed en konden we slapen, iets wat na 24 uur slaap onthouding wel lekker is. Het is hier inmiddels 07:00, en we zijn klaar wakker, dus gaan we eerst op zoek naar een goeie bak koffie.

1. Koen en Marja Bregman:
    28 september 2016
    Ha mannen, lekker geslapen? Best vermoeiend, hè, reizen! Vandaag de auto ophalen en verder een beetje relaxen? Rustig aan hoor, jullie hebben de tijd...............
    Groetjes vanaf Mars
  2. Petra:
    28 september 2016
    Hi guys! Een goede start is zooooo belangrijk!!De kop is eraf! Supergoed!
    Have fun and enjoy!
    Petra
  3. Ellen:
    28 september 2016
    Hé gasten, zo'n vlucht is inderdaad niet alles, maar jullie zijn gelukkig goed aangekomen! Inmiddels hebben jullie die bak koffie waarschijnlijk ook al gevonden, er zit vast wel een Starbucks in de buurt! Vandaag even rustig aan denk en morgen weer op pad! Gaaf! Heel veel plezier en ben wel benieuwd welke auto jullie hebben!

Groetjes, ook van Gert
  4. Jaap en Lisa:
    Ha mannen,

Vanmorgen vroeg al contact gehad met een heel vermoeide Siem.. vlak voordat jullie gingen slapen. Man, wat een reis! Gelukkig was het daar al avond en konden jullie meteen naar bed.
    Veel plezier vandaag!

Liefs van ons
  5. Jenny:
    28 september 2016
    Hoi, heerlijk hoor de reis is achter de rug, en nu lekker genieten!
    Groetjes jenny
  6. Suus:
    28 september 2016
    Ik ga jullie volgen! Jullie zijn vast toe aan heel veel koffie! Gelukkig is de reis goed gegaan! X
  7. Alie van Duijn:
    Ha skatten!

Al 8800 km indapocket!
    Nog slechts 33960 km te gaan!
    De kop is eraf...ff acclimatiseren van Hotel Mama en dan al die prachtige parken gaan bezichtigen!
    Heel plezier en zorg goed voor elkaar!
    Dikke zoenen uit de Jan Toorum! Xxx....ook van baby brother, grote zussie en de kiend!
  8. Atie Smit:
    Beste Ezra, Jan en Simon,

GOED te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen in LA!!
    Een totaal andere wereld dan Kattùk...
    Geniet van alle nieuwe indrukken!

Hartelijke groeten,
    J. en A. Smit, Katwijk
  9. Adri en nel:
    1 oktober 2016
    Hallo Simon en vrienden wij wensen jullie een goede reis toe tante nel en ome adri groetjes