Arches

26 oktober 2016 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Even een snelle update.
We zijn allemaal nog in leven gelukkig haha. We hebben de afgelopen 3 nachten in/aan Arches National Park gezeten. We zaten op de Big Springs campground en de tweede nacht hebben we een joekel van een storm meegemaakt. We gaan nu richting Monument Valley rijden en proberen een camping te vinden. Volgende keer schrijf ik weer wat uitgebreider. Groeten van ons!

1. Jaap en Lisa:
    26 oktober 2016
    Goeie reis mannen! Fijn om te lezen dat het goed gaat!

Iiefs van ons!
  2. Alie van Duijn:
    26 oktober 2016
    Fijn weer iets van jullie gehoord te hebben...en dat jullie die storm hebben overleefd!@

Xxx
  3. Poethie B:
    27 oktober 2016
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen. We leven/lezen allemaal mee!
    XXX
  4. Hughine:
    29 oktober 2016
    Wat een fantastische reis maken jullie! Ja, die stormen daar zijn van een ander kaliber dan we hier beleven dus op tijd dekking zoeken! In Monument Valley zijn oude cowboy films opgenomen, John Wayne was there, lang voor jullie tijd. Keep having fun and keep safe and not too much mit vreemde venten praten. (zegt de oude bezorgde tante)
  5. Esther:
    31 oktober 2016
    Veel plezier
    Leuk om jullie te volgen.